wtorek, 9 lipca 2013

ROZPOCZELIŚMY ZBIÓRKĘ....PROSZĘ O POMOC

 Dzisiaj Fundacja Cor Infantis udostępniła konto, na którym będziemy zbierać pieniążki na operację mojego serduszka. Zebrać musimy 36 500 euro.  Kwota astronomiczna, ale wierzę że dzięki pomocy ludzi dobrego serca uda nam się zebrać potrzebną kwotę.
Rozsyłamy prośby do fundacji, do firm z prośbą o wsparcie.

Niebawem otwarte zostanie również konto na jednym z portali pomagających siepomaga.pl
Będziemy się starać na bieżąco informować o postępie zbiórki.

Jeżeli możecie mi pomóc będę bardzo wdzięczny. Proszę o pomoc. Liczy się każda złotówka.
Każda najmniejsza nawet kwota, będzie dla mnie bardzo cenna przybliżająca nas do celu..
Nie mamy wiele czasu, operacja musi się odbyć jeszcze w tym roku. Dokładny termin będzie określony za jakiś czas...

Będziemy wdzięczni za każdą pomoc  rozsyłanie do znajomych, udostępnianie i wstawianie na swoich stronach grafiki z moją prośbą o pomoc. Mile widziane będą wszelkie sugestie, pomysły...


Im więcej osób dowie się o mnie , tym większa szansa na uzbieranie tej ogromnej kwoty.

 
Wszystkie osoby, które zechcą pomóc ratować moje serduszko mogą to uczynić dokonując wpłaty na rachunek:

 Fundacja na rzecz dzieci z wadami serca Cor Infantis

 86 1600 1101 0003 0502 1175 2150  koniecznie z dopiskiem „Łukasz Gibałka”

 
Dla wpłat zagranicznych:

 
USD PL93 1600 1101 0003 0502 1175 2024 z dopiskiem „Łukasz Gibałka”

EUR PL50 1600 1101 0003 0502 1175 2022 z dopiskiem „Łukasz Gibałka”

 
Kod SWIFT dla przelewów z zagranicy: ppabplpk

 

Informujemy również, że wszelkie darowizny podlegają odpisom podatkowym:

- dla osób fizycznych limit do 6% od dochodu

 - dla osób prawnych limit do 10% od dochodu

 
Fundacja na rzecz dzieci z wadami serca Cor Infantis nie pobiera ze zbieranych funduszy żadnych prowizji ani innych kosztów związanych z prowadzeniem zbiórki.

Zapraszam również na stronę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz