poniedziałek, 22 lipca 2013

DZWONIMY, PISZEMY, PROSIMY - ABY RATOWAĆ MOJE SERDUSZKO...


Kolejny pracowity dzień za nami. Ja spędziłem ten dzień w basenie, a mama dalej walczy i szuka firm i fundacji, które zechcą pomóc ratować moje serduszko. Fundacje, do których pisaliśmy jeszcze nie dają odpowiedzi czy zdecydują się nam pomóc, ale na moim koncie powoli

zaczyna gromadzić się sumka. Na koncie Fundacji Cor Infantis jest już 4700 zł, a na siepomaga.pl 2800 zł. Bardzo dziękuję Wszystkim za pomoc. W środę i czwartek będą u nas dziennikarze, nakręcą o mnie reportaż i wkrótce na FB jednej z Gliwickich gazet i telewizji regionalnej Info, będzie można obejrzeć mnie na żywo. Do zgromadzenia wciąż jest ogromna kwota, dlatego wciąż robimy co możemy, aby dotrzeć do jak największej liczby ludzi wielkiego serca, którzy zechcą pomóc ratować moje małe serduszko.
Dalej proszę o pomoc, bez Waszej pomocy będzie bardzo ciężko osiągnąć nasz upragniony cel....
Mam to szczęście, że jeszcze nie zdaję sobie sprawy jak zacięta walka toczy się o moje zdrowie, a o tym kiedy otrzymam szansę na lepsze życie w przeważającej mierze zdecydują pieniądze. Ja wypoczywam ...
i zbieram siły na kolejną ciężką walkę, a moja pracuje....Trwa sezon urlopowy , a to utrudnia dotarcie do wielu osób. Czas w tym przypadku nie jest naszym sprzymierzeńcem, bo czekamy również na wyznaczenie dokładnego terminu, a do tego czasu musimy przygotować pieniądze. Pieniądze, których nie mamy i cała nadzieja w dobrych sercach, które zechcą pomóc ratować moje małe serduszko….

POMAGAJCIE->UDOSTĘPNIAJCIE

 Fundacja na rzecz dzieci z wadami serca Cor Infantis
ul. Nałęczowska 24
20-701 Lublin

86 1600 1101 0003 0502 1175 2150  koniecznie z dopiskiem „Łukasz Gibałka”
Dla wpłat zagranicznych:
USD PL93 1600 1101 0003 0502 1175 2024  z dopiskiem „Łukasz Gibałka”
EUR PL50 1600 1101 0003 0502 1175 2022  z dopiskiem „Łukasz Gibałka”

Kod SWIFT dla przelewów z zagranicy: ppabplpk

 Liczy się każda wpłata...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz